98 - Page 2



 

Share | 
 

 98

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AutorWiadomość
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Pon 16 Lut 2015, 22:23

Daffodil - jak dla mnie jesteś niesympatyczną osobą, ale to nie znaczy, że jednocześnie nie jesteś najbardziej doświadczonym graczem. To raz. Dwa - widzisz gdzieś Shujina na liście graczy?  Trzy - myślałam nad zagłosowanie na Crowa, ale doszłam do wniosku, że Ty jednak bardziej ogarniasz, a kogo wybieramy na szeryfa? Osobę, która (przyjmując, że jest królikiem) jest w stanie poprowadzić stado do zwycięstwa. Chociaż moim zdaniem rola szeryfa, poza podwójnym głosem, nic nie znaczy... chociaż z drugiej strony podwójny głos, jak widać po 97 może zaważyć na losach gry, gdyby nie mój podwójny głos w tamtej grze (dany mi przez niechlujstwo Shujina swoją drogą), Wilki by przegrały.
A miałam pytać w tamtym poście, czy chcesz wypracowanie, czy zadowolisz się krótkim ale konkretnym argumentem.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Pon 16 Lut 2015, 22:29

Crow napisał:

Tego wcześniej nie widziałem w twoich grach. Z miejsca, po pierwszym poście kierujesz na kogoś podejrzenia?
To ty, Sezowaty grasz inaczej.
Nie kieruję podejrzeń, zwracam tylko uwagę na fakt, że napisał posta inaczej niż zaczynał w 97, gdzie był wilkiem. Więc pisze inaczej. Co może świadczyć albo o króliczeniu, albo o ukrywaniu się. Oczywiście to się zauważy dopiero po paru postach, ale zwróciło moją uwagę ot, od razu.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Pon 16 Lut 2015, 23:08

Dago napisał:
Swoją drogą, u mnei jest odwrotnei - większość ludzi jak gra mafioze/wilka to myśli "co ja bym zrobił jako niewinny". A ja "kurczę, co by zrobił ten madrzejszy Dago, czyli dago-wilk?" Więc jeśli gram inaczej, to znaczy, że gram gorzej xD
Wymówka podobna do tej z 97., gdzie próbowałeś innym graczom wmówić schemat w jaki się wpasowujesz, gdy grasz jako królik. Na minusss!
Shironeko napisał:
jak dla mnie jesteś niesympatyczną osobą,
Niemożliwe. Ale być może nie zostanę jadowitą antylopą, jak Eileen. : <
Shironeko napisał:
Dwa - widzisz gdzieś Shujina na liście graczy?
Co to ma do rzeczy? Przywołałem go jako przykład do przypuszczenia na twój temat.

Nie głosować na putę, bo to wilk. A chyba nie chcecie wilczego szeryfa, prawda?

Niech się każdy wypowie o liczbie wilków w tej grze.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Pon 16 Lut 2015, 23:13

Daff - a teraz z ręką na sercu, jako króliczysko dobrze mnei znające już zarówno stąd jak i z mafii - czyż obie te uwagi co do stylu gry nei są trafne? Wilk też nei zaws\ze musi kłamać xD ogólnie tamta uwaga co do stylu gry była przecież do bólu prawdziwa xD czy cos pokręciłem? Jestem zbytnim leniem by otworzyć 97 i zobaczyc co tam powypisywałem o sowim stylu xD
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Pon 16 Lut 2015, 23:23

lol nikt na mnie nie głosuje, pierdol się.

dago, przestań emotkować, bo tego się czytać nie da. Wyrzeknij się siebie na jedną grę, proszę.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Pon 16 Lut 2015, 23:30

wolfish_puta_xanax.jpeg napisał:
lol nikt na mnie nie głosuje, pierdol się.
Aż tak bardzo zależy ci na bycie szeryfem? Dlaczego?

Chyba ci umknęło - wypowiedz się na temat liczby wilków.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Pon 16 Lut 2015, 23:36

Chyba ci umknęło, że już się wypowiedziałam.

I ponownie, naucz się czytać, bo tam nie jest napisane, że mi zależy XD
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Pon 16 Lut 2015, 23:45

Ej ku%^&, czy w każdej edycji musi znaleźć się ktoś z kolcem w dupie? Poprzednio Ajlin, teraz Wolfish_puta? WHYYYY...

Shironeko gra bardziej aktywnie niż w poprzedneij edycji. Też macie tkaie wrażenie?
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Pon 16 Lut 2015, 23:48

Bo tak naprawdę to pisałem za nią posty, dlatego masz takie wrażenie.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Pon 16 Lut 2015, 23:56

wolfish_puta_xanax.jpeg napisał:
Chyba ci umknęło, że już się wypowiedziałam.
Racja, mój błąd.
puta napisał:

I ponownie, naucz się czytać, bo tam nie jest napisane, że mi zależy XD
Ty się naucz czytać, bo nie pisałem, że tam jest napisane, że ci zależy. Zadałem ci po prostu pytanie. Hehe.
Dago napisał:
Jestem zbytnim leniem by otworzyć 97 i zobaczyc co tam powypisywałem o sowim stylu xD
Zrozumiałbym, gdyby to miało miejsce dawno. Ale to niestety wydarzyło się kilka dni temu. Wątpię, byś zapomniał to, co pisałeś. ; > Kombinujesz jak możesz, Dago.

Znowu jest szpieg wśród wilków. Ale pewnie skanuje bez informacji o dokładnej roli.
Oby do jutra się każdy wypowiedział.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Pon 16 Lut 2015, 23:59

"Króliczki jakiś czas dyskutowały na temat tego kogo najlepiej mianować szeryfem. W końcu wybór padł na Daffodil'a. Jednak czy jest to wybór trafny czy nie, tego żaden króliczek nie mógł stwierdzić.
Teraz króliczkom pozostało jak najszybsze odnalezienie wilków. Cały następny dzień poświęciły na to by wspólnie uzgodnić, kto według nich zachowuje się podejrzanie. A musiały się spieszyć gdyż noc nadchodziła nieubłaganie."

Króliczki macie czas do najbliższej soboty (tj. 21 lutego 2015) do godz. 23.00 -- > wilczki mają czas ma do 22.00 na podanie swojej ofiary, w przeciwnym wypadku zostanie uznane, iż wilki tej nocy postanowiły trochę przegłodować, lub zjedzą osobę, która i tak ma z gry wylecieć np. za nieaktywność!


Ostatnio zmieniony przez Ookami dnia Wto 17 Lut 2015, 00:20, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 00:05

A, to nie. Nie chcę szeryfować, w sumie już było przeze mnie wspomniane, że masz rację i nikt prócz ciebie się nie nadaje, to powinno być wystarczająco odpowiedzią na twoje pytanie. I było powiedziane, zanim je zadałeś.

Dwa, Dago faktycznie mocno się wykręca. Wali ogólnikowymi stwierdzeniami, które nic nie wnoszą - jak ten o moim podobieństwie do gry ajlin, ocenia sobie na podstawie niczego konkretnego i co chwila usprawiedliwia siebie, nieznajomość swojego stylu i usiłuje uwypuklić różnice pomiędzy sobą-królikiem, a sobą-wilczkiem.
Zagrywka godna świeżaka, w dodatku nieogarniętego - bez względu na to, czy jesteś królikiem czy wilkiem.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 00:06

Daff, migasz się od odpowiedzi merytorycznej, odchodzisz od sedna sprawy i pieprzysz trzy po trzy xD. Nie iwem, czy to zamierzone czy nie, ale pieprzysz xD.

POWTARZAM: Czy zgadzasz się czy nie zgadzasz się z moimi opiniami o moim stylu gry wyrażonymi w 97 i 98? [Tak/Nie/Zgadzam się z jedną z nich (którą? podać)].

Czy pamietam co pisałem kilka dni tmeu w stresie uważając, że zaraz mnei powieszą? Niee, chyba jednak nei pamietam xD.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 00:12

Stresie? Jesteś doświadczonym graczem, nie? Czemu się stresujesz? Jak nie pamiętasz, a chcesz się przysłużyć, to rusz zadek do gry i przeczytaj co pisałeś. Zapewniam, że w mig przypomni ci się twój sposób myślenia. Napomknę przy okazji, że przed chwilą stwierdziłeś, żę MYŚLISZ o tym, co piszesz, starając się zagrać tak, a nie inaczej. Na pierwszej stronie to powiedziałeś. Nie ma więc szans, by tak zawiły sposób myślenia nagle ci gdzieś umknął.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 00:20

wolfish_puta_xanax.jpeg napisał:

Dwa, Dago faktycznie mocno się wykręca. Wali ogólnikowymi stwierdzeniami, które nic nie wnoszą - jak ten o moim podobieństwie do gry ajlin, ocenia sobie na podstawie niczego konkretnego i co chwila usprawiedliwia siebie, nieznajomość swojego stylu i usiłuje uwypuklić różnice pomiędzy sobą-królikiem, a sobą-wilczkiem.
Zagrywka godna świeżaka, w dodatku nieogarniętego - bez względu na to, czy jesteś królikiem czy wilkiem.

Primo, sam walisz ogólnikami. Z tego postu nei da sie wyczytać żadnego KONKRETU poza jednym - że poweidziałem że grasz jak Ajlin. Bo wkurwiasz mnie jak ona. "ocenia na podstawie niczego konkretnego" rozwiniesz? Jak dla mnie to już wiesz, że chcesz mnie zgnoic ale jeszcze nie wiesz, za co.
Secundo, "nieznajomośc swojego stylu" wut? nic takiego nie poweidziałem. Wręcz odwrotnie xd.
Po trzecie zaś, uwypuklam takie różnice bo naprawdę je widzę. Jako królik gram gówno, jestem tego absolutnie świadom.

A co do ilosci wilków, nie mam pojęcia xD nie rozumeim swoją drogą w ogóle tego pytania... A kto to ma wiedzieć? Skąd? Ja se mogę poweidzieć, że wg mnie jest jeden. Albo trzy. Albo pi wilka.

Wilk napisał:
Stresie? Jesteś doświadczonym graczem, nie? Czemu się stresujesz? Jak nie pamiętasz, a chcesz się przysłużyć, to rusz zadek do gry i przeczytaj co pisałeś.

KURWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! W STRESIE BYŁEM, kiedy myślałem, że zaraz dednę. Tj. wtedy, keidy w 97 pisałem to. NIE teraz, kiedy mam sobie to przypomnieć. Uruchom resztki tego zjełczłego g*&^ które kiedys było mózgiem. Szlag mnei trafi. Jeszcze ze 2 takie kretynizmy i zaczne rozumieć zagrywkę "na Eileen".
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 00:31

Dago napisał:
A kto to ma wiedzieć? Skąd? Ja se mogę poweidzieć, że wg mnie jest jeden. Albo trzy. Albo pi wilka.
Wylicz sobie 20/25% z 13 osób, to nie takie trudne. I nie, nie wychodzi pi wilka.


Dago napisał:
Z tego postu nei da sie wyczytać żadnego KONKRETU poza jednym - że poweidziałem że grasz jak Ajlin. Bo wkurwiasz mnie jak ona.
Jest jeszcze drugi konkret - na temat uwypuklonych przez ciebie różnic c:
Nikogo raczej nie interesuje co ciebie wkurwia, a co nie. Mnie też nie, więc możesz te informacje zachować dla siebie.


Dago napisał:
. "ocenia na podstawie niczego konkretnego" rozwiniesz? Jak dla mnie to już wiesz, że chcesz mnie zgnoic ale jeszcze nie wiesz, za co.
Tak, rozwinę. Do tej pory nie byłeś nawet w stanie podać hipotetycznej ilości wilków, która jest bardzo łatwa do ustalenia, zdążyłeś jedynie napisać, że przypominam ci ajlin i pseudoobronę na swój temat, gdzie zaznaczyłęś jak niby grasz jako królik, a jako wilk. PS. Ciągle się na tym skupiasz.
Nie, mam w głębokim poważaniu gnojenie ciebie, są ciekawsze zajęcia. (np gnojenie, nie wiem, ook?)

Dago napisał:
Po trzecie zaś, uwypuklam takie różnice bo naprawdę je widzę. Jako królik gram gówno, jestem tego absolutnie świadom.i
Dago napisał:
Uruchom resztki tego zjełczłego g*&^ które kiedys było mózgiem. Szlag mnei trafi. Jeszcze ze 2 takie kretynizmy i zaczne rozumieć zagrywkę "na Eileen".
Tzn, że grasz jak mój mózg, czy ci się pojęcia pokiełbasiły? Zluzuj majty, stary, to tylko gra, a ja tylko napisałem kilka słów. (coś musi być na rzeczy, już druga osoba łączy mnie z gównem. Może zacznę poważnie nad sobą myśleć )
Przestanę cię wkurwiać, jak wkleję kwiatuszka? Ok, masz kwiatuszka:

Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 08:24

To ja tylko wtrącę, że według mojej Magicznej Tabelki wilki są trzy i, że to pewniak bo do dwóch i do czterech w obie strony jest zbyt duża różnica osób by jednak to tu przemycić.

I proszę nie kończyć tej gównoburzy (zdechu, trzy razy gówno) powyżej bo jest zacna. A ja uwielbiam konfrontacje tego typu. xD
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 09:29

Nawet nie zdążyłem wcześniej wypowiedzieć sie odnośnie tego kto będzie szeryfem, więc zrobie to teraz. Daff, masz mój głos, więc ani sie waż zniszczyć me zaufanie. Rzecz jasna, dostajesz odznake tylko dzięki mnie, a nie dlatego że zagłosowało tylko 3/4 rozgrywki.

Odnośnie wilków, zdaje sie na was gdyż to moja druga, może trzecia rozgrywka, dodatkowo po półrocznej przerwie. Pomimo wszystko liczba trzech wydaje sie odpowiednia.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 09:33

wolfish_puta_xanax.jpeg napisał:
i usiłuje uwypuklić różnice pomiędzy sobą-królikiem, a sobą-wilczkiem.
To już robił w wilczej. Pisałem o tym.
puta napisał:
jak ten o moim podobieństwie do gry ajlin, ocenia sobie na podstawie niczego konkretnego
Zaraz będziesz jadowitą antylopą. O to chodzi w podobieństwach do stylu Eileen. XD
Dago napisał:
Daff, migasz się od odpowiedzi merytorycznej, odchodzisz od sedna sprawy i pieprzysz trzy po trzy xD. Nie iwem, czy to zamierzone czy nie, ale pieprzysz xD.
Nie migam się. Uznałem to za swoiste pytanie retoryczne. Nie moja wina, że tak konstruujesz wypowiedzi.
Dago napisał:
POWTARZAM: Czy zgadzasz się czy nie zgadzasz się z moimi opiniami o moim stylu gry wyrażonymi w 97 i 98? [Tak/Nie/Zgadzam się z jedną z nich (którą? podać)].
Co prawda pierdoliłeś na GG, że tak właśnie zagrałby króliczy Dago, ale to wcale nie oznacza, że nie mogę cię na tej podstawie podejrzewać. Posty, które wtedy pisałeś, były dla mnie podejrzane i w tym całym podejrzewaniu się nie myliłem, bo ostatecznie wilczyłeś. Zatem... masz coś jeszcze do dodania?
Dago napisał:
Czy pamietam co pisałem kilka dni tmeu w stresie uważając, że zaraz mnei powieszą? Niee, chyba jednak nei pamietam xD.
#jprdl
Dago napisał:
Jako królik gram gówno, jestem tego absolutnie świadom.
Ostatnio pokazałeś, że podczas wilczenia tez nie najlepiej ci idzie.
Dago z tej gry napisał:
A co do ilosci wilków, nie mam pojęcia xD nie rozumeim swoją drogą w ogóle tego pytania... A kto to ma wiedzieć? Skąd? Ja se mogę poweidzieć, że wg mnie jest jeden. Albo trzy. Albo pi wilka.
Dago z poprzedniej gry napisał:
Ja nei mam pojęcia ile może być wilków, nie znam waszych zwyczajów jeszcze, jedną edycję grałem tu tylko. Ale faktycznie 2 wilki wyglądają najrozsądniej... Jeśli jest jeden to mu współczuję, jak trzy, to sędziemu współczuję xD
W poprzedniej grze jakoś cię było stać na określenie liczby wilków. Dlaczego nagle teraz nie jesteś w stanie tego zrobić?
Dago napisał:
KURWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! W STRESIE BYŁEM, kiedy myślałem, że zaraz dednę. Tj. wtedy, keidy w 97 pisałem to. NIE teraz, kiedy mam sobie to przypomnieć. Uruchom resztki tego zjełczłego g*&^ które kiedys było mózgiem. Szlag mnei trafi. Jeszcze ze 2 takie kretynizmy i zaczne rozumieć zagrywkę "na Eileen".
Znów emocje. Tak, jak wtedy...
Epej napisał:
I proszę nie kończyć tej gównoburzy (zdechu, trzy razy gówno) powyżej bo jest zacna. A ja uwielbiam konfrontacje tego typu. xD
W poprzednich grach jak na początku zadawałem pytania graczom i oskarżenia, dając jednocześnie dobre dowody, to zawsze jakoś cię to nie przekonywało, dystansowałeś się do tego i jeszcze degradowałeś wszystko, co tworzyłem, równałeś z ziemią. Zlewałeś. A teraz nagle ci pasuje taka byle kłótnia. Dlaczego?

Post pisany z biblioteki. :< Jednocześnie chciałbym ogłosić, że, jak na złość, router znowu mi się jebie. Znowu może być ograniczony dostęp do internetu, a co za tym idzie - mniejsza aktywność niż zazwyczaj. Ale proszę się nie martwić, postaram się was nie zawieść.

Captain, dzięki, mam już 1 głos do linczu. XDDD
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 09:40

Dffa, może właśnie dlatego, że Ciebie w niej nie ma. Uwielbiam osobiste pojazdy Dago vs Puta w stylu "gówno", "zjełczałe mózgi", "jesteś jak Ajlin". Brakuje mi tu tylko enneagramów i 4w7.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 10:20

@Epej:
Nienawidzę wprost używania "czwórki" jako obrazy, i nigdy bym isę do tego nei posunął.
@Daff
A pierdzielisz.
@Wszyscy
Wy też. Mam dość. Może jak mi przejdzie i będę w stanie przeczytać choć 2 strony rozgrywki nie wkurwiając się na nią maksymalnie spróbuję pograć coś konstruktywnego.
@Wilk
Ładny Kfiatushek.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 10:59

Epej napisał:
Dffa, może właśnie dlatego, że Ciebie w niej nie ma. Uwielbiam osobiste pojazdy Dago vs Puta w stylu "gówno", "zjełczałe mózgi", "jesteś jak Ajlin". Brakuje mi tu tylko enneagramów i 4w7.

Ej, ja go ani razu nie zwyzywałem. :C dałem mu kaktusa i tyle.

CAPTAIN BRAWO XDDDD dobre czytanie ze zrozumieniem.

DAGO: Nazywa cię gównem, ale nigdy nie posunie się do nazwania cię czwórką <3 och, Dragu, tego właśnie szukam w przyjaciołach.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 11:09

Dago - jakiej "czwórki"?
Jak na moje - Dago gra podobnie jak w poprzedniej rozgrywce, tylko tym razem już na starcie się stresuje nie wiadomo po co, nawet jeszcze nikt nie rzucił głosem, o przepraszam... ktoś rzucił... na Daffodila :P.
Dago - skąd ten stres? Tylko ze zdenerwowania? Czym się tak denerwujesz? I prośba - postaraj się chociaż włączyć autokorektę, bo ilość literówek mnie niszczy :O.
Daffodil od razu wskakuje na wolfish i próbuje jej wmówić jakoby chciała być szeryfem, na dokładkę mówi aby na nią nie głosować, gdy i tak już wszyscy prawie zagłosowali na niego.
I przyznaję, te "kłótnie" są dość zabawne, ale czy nie mają po prostu odwrócić naszej uwagi?
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 11:12

Daff nie jest taki głupi, żeby pisać to poważnie, Szironeko. To nie Dago.
Powrót do góry Go down
Gość

Gość




PisanieTemat: Re: 98   Wto 17 Lut 2015, 11:12

Póki co nie dzieje się nic innego poza kłótnią i Dffaffkulcowym przesłuchaniem, więc nie bardzo ma od czego odwracać uwagę.
Powrót do góry Go down
Sponsored content






PisanieTemat: Re: 98   

Powrót do góry Go down
 

98

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 9Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Rabbit Doubt :: Rozgrywki-